dinsdag 5 augustus 2014

 
Met mijn nieuwe stempel en uilenpons
een verhuiskaartje gemaakt
 
 
 
 



Geboortekaartjes


Mijn zus en haar man worden opa en oma
en daar moet natuurlijk een kaartje naartoe.

 
En ook voor haar zoon en schoondochter
nog een kaartje gemaakt

 
 
 

maandag 24 maart 2014

JIJ

Tijdens het scrapweekend in Lemele kregen we een sketch om een Lo te maken.
We moesten zelf het papier uitzoeken , wat wel leuk was want zo kreeg je echt heel verschillende LO. De titel van de Lo is "JIJ ". Als onze kleinzoon Lars op de foto staat en je vraagt wie is dat? zegt hij altijd JIJ. Dat vind ik zo grappig en wilde daar altijd al eens wat mee doen.
Zo ben ik dus aan de titel van deze Lo gekomen. Vraag me niet wat de naam is van de papierlijn want daar ben ik echt niet goed in. Vind het trouwens ook niet zo belangrijk want ik koop gewoon papier wat ik leuk vind.

Wanddecoratie Cards & Scrap

Voor de Scrapuitdaging van Cards en Scrap heb ik deze wanddecoratie gemaakt.
Het is een oude lijst die ik geverfd heb en daarna met goudverf bewerkt.
Met een leuke foto van mijn kleindochter waar ze zo heerlijk dromerig staat te kijken.
De ondergrond is een vel cardstockpapier de ik met blauwe acrylverf bewerkt heb.
De stempel van de vlinder is van Kaisercraft en het stencil van Tim Holz.
De bloemblaadjes heb ik gestanst en de bloemen had ik nog liggen.
Ik heb voor deze kleuren gekozen omdat ik die mooi vind bij een sepiafoto.



dinsdag 4 februari 2014

Voor mijn jarige zus was dit een hele klus.
Ze was er echt heel erg blij mee.
Soms vind ik het gewoon jammer een kaart weg te geven of te sturen.
Hebben jullie dat nu nooit?
 
 

Voor mijn jarige schoonzus heb ik deze kaart gemaakt.
Het voorbeeld staat op Pinterest maar ik heb er wel een andere versie van gemaakt.
Deze is vierkant geworden ipv langwerpig en de kleuren en het papier is heel anders.
Dan wordt het ook gelijk weer een andere kaart.

zaterdag 1 februari 2014

Voor een nichtje dat op Valentijnsdag jarig is heb ik vorig jaar dit kaartje gemaakt.
Nu ik bezig ben wat meer op mijn blog te zetten , dacht ik dat deze er ook maar bij moest.
Best een heel werk zo'n kaartje maken, ik heb alles zelf gestanst en ook de bloemetjes zelf gemaakt.
Een echte Valentijns/verjaardagskaart.