Voor de Scrapuitdaging van
Cards en Scrap heb ik deze wanddecoratie gemaakt.
Het is een oude lijst die ik geverfd heb en daarna met goudverf bewerkt.
Met een leuke foto van mijn kleindochter waar ze zo heerlijk dromerig staat te kijken.
De ondergrond is een vel cardstockpapier de ik met blauwe acrylverf bewerkt heb.
De stempel van de vlinder is van Kaisercraft en het stencil van Tim Holz.
De bloemblaadjes heb ik gestanst en de bloemen had ik nog liggen.
Ik heb voor deze kleuren gekozen omdat ik die mooi vind bij een sepiafoto.