woensdag 29 januari 2014

Volle concentratie

Deze foto,s vond ik zo leuk dat ik er wat mee wilde doen.
Als Maud ergens druk mee bezig is komt altijd dat tongetje uit de mond.
Dat vind ik zo grappig en op deze lo is het goed te zien.

Hollands Glorie

Ik heb de smaak weer helemaal te pakken en
besloot ook van Maud een zwarte lo te maken.
De foto heb ik in zwart/wit afgedrukt en heb
als contrastkleur limegroen genomen.
Kon eerst niet een leuke titel vinden maar
vond toen deze stempel. Het resultaat is deze lo geworden.
 

Stoere vent

Van de vele foto,s die er nog liggen besloot ik een lo van Lars te gaan maken.
Deze keer heb ik voor zwart gekozen en ben er erg tevreden over.
Met het kraftpapier wordt het al gauw een goed combinatie.
Door de kleurenfoto wordt het wel een mooi geheel.
Van Tim Holtz heb ik de filmstrip gebruikt , de grote is een Sizzixmal.
De hexagonstempel is van Papertrey-ink en het tape van de Action.
 

uitdaging scrapplezier

Op de site van SNN Forum zag ik dat Jane aan een wedstrijd
bij Scrapplezier mee gaat doen.
Dat ga ik nu ook eens proberen. Nog nooit eerder heb ik aan zoiets meegedaan
dus alles is nieuw voor mij.
Met veel plezier heb ik deze scrap gemaakt.
Het papier wat ik gebruikt heb is van Tim Holtz
De meeste hexagons heb ik zelf geknipt maar een paar
gestanst met de mal van Papertray ink.
De roosjes rechts onder heb ik zelf gemaakt.
De opdracht was een kleur en een element uit het
voorbeeld te kiezen.
Ik gekozen voor de kleur roze en hexagon als element.

vrijdag 6 april 2012

Nog eentje voor mijn moeder

Van de kinderen heeft ze een mooi kado gekregen.
Daar moest een kaartje bij en die moest ik natuurlijk maken.
Deze pyramidekaart staat in de nieuwste Cards en More.
Aan de zijkant heb ik labeltjes hangen met al onze namen erop.
Het papier heb ik gekocht bij Kikidoe in Noordwolde.

Voor mijn jarige moeder

Mijn moeder is 4 april 90 jaar geworden.
Daar moest ik natuurlijk een kaartje voor maken.
Het is een swingkaart geworden die ik gezien heb op Pinterest.
Het witte kaartje draait met de kaart mee. De kleuren vond ik wel mooi bij elkaar passen
De bloemetjes heb ik gemaakt met een malletje van Marianne dessign.


maandag 2 april 2012

kaart voor een neef

De zoon van mijn zus gaat samenwonen.
Daar moet natuurlijk even een kaartje naartoe gestuurd worden.
Ook de binnekant heb ik bewerkt met tekst